۳۰ خرداد ۱۳۹۲

شفتر

حسین شهپر» 
این فرد « حسین شهپر» بازنشسته قوه قضائیه... در دوران خدمت حکم ملیجک برای قضات رشوه بگیر
در اسلام شهر و شهریار را داشت ؛ که الان هم با استفاده از دوستان و آشنا یان خود در قوه قضا ئی
مبادرت به کلاهبرداری و زمین خواری میکند ؛
این فرد با حکم دلالی ما بین رشوه دهنده و قاضی پرونده ، در قوه قضائی اسلام شهر و شهریار کرج از
نامه بری قوه قضائیه به یک سرمایه داربزرگ و مالک زمین و املاک و رستوران و باغ و ویلا تبدیل
 شده است ؛
که در مدت کوتاهی از شهریار کرج به شهرک غرب نقل مکان کرده و الان همچنان در قوه قضائیه
 به کارهای غیر قانونی خود و همکاری با بعضی از قضات قانون شکن همکاری می کند وحتی بدون
واهمه به معصومین ع اهانت و فحاشی میکند ،
لطفاً این پیام را به اشتراک بگذارید تا جلو امثال این فرد گرفته شده و خدشه ائی به دیگر کارکنان و
قضات عزیز قوه قضائیه که با عدالت و انصاف به ملت عزیز خدمت می کنند وارد نشود .
منبع:http://shaftar.persianblog.ir/

اختراعی جالب و کاربردی برای خانمها!+عکس

خبرآنلاین: اداره استاندارد غذا دستگاه یولکر را به عنوان جداکننده فوق العاده زرده و سفیده تخم مرغ به رسمیت شناخت.

دستگاهی که در تصاویر می بینید طوری طراحی شده که بدون ضربه زدن به زرده، ابتدا سفیده را در ظرفی جداگانه ریخته و بعد می توانید زرده را از آن جدا کنید.

برای بسیاری از آشپزها، جدا کردن سفیده از زرده، کار آسانی نیست و باعث کثیف کاری شده و دستها به هم می چسبند  اما با داشتن این ابزار ساده، کار آسان می شود. حتی دو تخم مرغ را می توان هم زمان در یک دستگاه یولکر ریخته و کار جداسازی را انجام داد.

این دستگاه را یک کارآفرین نیوزیلندی اختراع کرده و با استقبال زیادی نیز روبرو شده است.

اختراعی جالب و کاربردی برای خانمها! +عکس

اختراعی جالب و کاربردی برای خانمها! +عکس

اختراعی جالب و کاربردی برای خانمها! +عکس

اختراعی جالب و کاربردی برای خانمها! +عکس

حکم جالب یک قاضی در زرقان

 تابناک:  یک قاضی در زرقان استان فارس، مطالعه و آموزش را جاگیزین کیفر حبس کرد.
 
 پایگاه آموزشی مهداد به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان فارس نوشت، در پی ورود و شکار غیرمجاز شش نفر از جوانان به منطقه حفاظت شده پارک ملی بمو در استان فارس، دادرس دادگاه عمومی بخش زرقان ضمن تعلیق حبس متهمان، چهار نفر از آنان را به نوشتن مقاله با موضوع اهمیت محیط زیست محکوم کرد.
 
دادرس دادگاه عمومی بخش زرقان این افراد را که به شکار غیرمجاز بره آهو متهم هستند، گنهکار شناخت و آنها را به 91 روز زندان محکوم کرد ولی حبس آنان را به دلیل عدم سابقه کیفری، تعلیق کرد.
 
قاضی محمدرضا قاسمی رئیس دادگاه عمومی بخش زرقان در این خصوص گفت: متهمان همچنین به ممنوعیت ورود مجاز یا غیر مجاز به محدوده پارک بمو، دریافت گواهی حسن رفتار با محیط زیست از مدیر پارک های ملی بمو با مراجعه به اداره کل محیط زیست استان و ارائه مقاله دو هزار کلمه ای در خصوص فواید محیط زیست و اهمیت حفاظت از اراضی طبیعی محکوم شدند.
 
رئیس دادگاه عمومی بخش زرقان تأکید کرد این حکم در مراجع تجدیدنظر استان قابل تجدیدنظر خواهی می باشد.
 
شهرستان زرقان در 25 کیلومتری شمال شرقی شیراز واقع شده که به لحاظ زیست محیطی دارای پوشش گیاهی درختان نارون و چنار می باشد و پارک ملی بمو از مراکز تفریحی و گردشگری طبیعی در استان فارس و این شهرستان به شمار می آید. 

۲۹ خرداد ۱۳۹۲

کش پول!!!

"کش پول" نام پروژه عکاسی مشهور Wes Naman است. این عکاس از موسیقیدانان در حالیکه صورتشان بوسیله کش پول تغییر شکل یافته پرتره هایی را به قاب کشیده است که دیدن آنها با تمام حزییاتش خالی از لطف نیست.
















وقتی هنر درخت مرده را زنده می کند +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: کنده های قدیمی درختان معمولا به هیچ استفاده ای نمی آیند اما برخی مواقع اگر پای هنر به میان باشد چوب های مرده هم می توانند بار دیگر زنده شوند و شهری را نیز زنده کنند.

چوب یک وسیله هنرنمایی است که افراد زیادی آن را به عنوان ماده اولیه و اصلی کار خود انتخاب می کنند. چوب به قدری انعطاف پذیر است که همیشه می توان آن را به شکل دلخواه در آورد. 

در طی شش سال گذشته شهر اوکراینی "سیمفرپول" به گالری فردی ناشناس تبدیل شده است که درختان مرده را به شکلی خارق العاده به مجسمه های شگفت انگیز تبدیل می کند. مجسمه های او به قدری زیبا هستند که از فاصله نزدیک هم طبیعی به نظر می رسند.


البته این هنرمند ناشناس اوایل امسال زمانی که شبانه درحال کندن درختان بود دیده شد و از آن زمان دیگر نامش را بیان کرده است. "ایگور دژکناماروف" هنرمندی است که طی ۶ سال گذشته تمام مجسمه های چوبی شهر را درست کرده است. 

نکته جالب در مورد این هنرمند زمانی به وجود آمد که شهروندان متوجه شدند او نه یک مجسمه ساز و نه یک هنرمند است بلکه او سرآشپز یکی از رستوران های محبوب شهر است. از نظر ایگور مجسمه سازی بعد از آشپزی هنر دلنشین و محبوبی است. 

او اعلام کرده که تنها بر روی درخت های مرده کار می کند و به نظر می رسد از این به بعد می تواند کار خود را با مجوز انجام دهد. او در ادامه متذکر شد که برخی از مجسمه ها نزدیک به دو هفته طول می کشیدند.





نام ايرانی هايی كه در ناسا كار می كنند

نام ايرانی هايی كه در ناسا كار می كنند












*پروفسور پرویز معین رئیس موسسه مرکزی تحقیقاتی دانشگاه ناسا در آمریکا

*پروفسور صمد حیاتی عضو هیئت مدیره ایستگاه فضایی ناسا
*عبد الحمید کریمی در رابطه با ساخت موشک‌های فضایی در ناسا فعالیت دارد
*خانم دکتر مقدم در آزمایشگاه پیشرانش جت در ناسا بر روی رادارها کار میکند
*فیروز نادری مدیر برنامه اجرایی سیاره مریخ در ایستگاه فضایی ناسا
*حمید برنجی عضو پژوهشگران ایستگاه فضایی ناسا
*قاسم اسرار عضو هیئت مدیره ایستگاه فضایی ناسا
*کاظم امیدوار عضو پژوهشگران ایستگاه فضایی ناسا
*محمد جمشیدی مدیر کنترل تکنیک ایستگاه فضایی ناسا
*رضا غفاریان مهندس لابراتوار نیرو محرکه جت ایستگاه فضایی ناسا
حدود ۷۰ الی ۸۰ ایرانی در ناسا فعالیت دارند.

۲۸ خرداد ۱۳۹۲

تصویر متحرک: چگونگی فاسد شدن هندوانه

 چگونگی فاسد شدن هندوانه

تصویر متحرک: چگونگی فاسد شدن هندوانه
تا بارگذاری کامل تصویر تحمل فرمایید

جالب ترین پرنده های رکورد شکن +عکس

باشگاه خبرنگاران: هر روز پرنده ها را در آسمان می بینیم که آزادانه در آسمان می چرخند. این موجودات شگفت انگیز سیستم بدنی جالبی دارند به طوری که سال ها انسان ها آرزو داشتند دقایقی مانند پرندگان در آسمان پرواز کنند اما دنیای این موجودات شگفت انگیز پیچیده تر از آن چیزی است که ما می توانیم حدس بزنیم.

دسته های مختلفی از پرندگان در آسمان پرواز می کنند و هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. پرندگان به مانند انسان ها رکوردهای خاصی را در اختیار دارند که در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. این رکوردها گاهی جالب و گاهی عجیب هستند. دانستن برخی از رکوردهای جالب و شگفت انگیز خالی از لطف نخواهد بود.


بدلکارترین پرنده 

بدلکاری با هواپیما را حتما دیده اید که در طی آن خلبان پرواز های حیرت آوری انجام میدهد و چندین بار با جانش بازی می کند اما شاید این نکته را ندانید که تمام این کارها از روی پرنده ای به نام "رولر اروپایی" گرفته شده است. این پرنده به عنوان بدلکارترین پرنده دنیا شناخته می شود. حرکات جالب این پرنده از دورهای 360 درجه در حال پرواز تشکیل می شود همچنین در جنگل سعی می کند با سرعت از میان شاخه های درختان عبور کند. این پرنده قادر است هر مانور خاص و خطرناکی را انجام دهد. 



قوی ترین پرنده 

با توجه به اینکه پرنده های قدرتمند بسیاری در دنیا زندگی می کنند اما "عقاب هارپی" لقب قوی ترین را به خود اختصاص داده است. این عقاب اهل آمریکای جنوبی بوده و در سن بلوغ نزدیک به 10 کیلوگرم وزن دارد. این عقاب می تواند فشاری معادل با 200 کیلوگرم بر متر مربع را با پنجه هایش وارد کند. این نیرو به تنهایی می تواند بازوی انسان را مانند چوب خشک خرد کند. "عقاب هارپی" همچنین توانایی کشتن حیوانات بزرگی مانند میمون را نیز دارد. کارشناسان می گویند این پرنده از گونه های مختلف پرندگان کوچک تر از حفاظت می کند. 



قدیمی ترین گونه پرندگان زنده

معمولا با شنیدن کلمه ابتدایی ترین به یاد موجوداتی می افتیم که چهره ای به مانند دایناسورها داشته باشند اما در میان پرندگان "هوآتزین" قدیمی ترین گونه پرنده ای است که هنوز هم بر روی زمین زندگی می کند. این پرندگان از اقوام دایناسورهای پرنده هستند که در زمان دایناسورها منقرض شدند. "هوآتزین" دارای چهره ای به مانند دایناسورهاست و نکته جالب در مورد آن این است که دستگاه گوارشی به مانند گاوها دارد.



کوچکترین پرنده 

از دل جنگل های کوبا پرنده ای به نام "هامنگبرد" بیرون آمده است که سال هاست رکورد کوچکترین پرنده دنیا را در اختیار دارد. این پرنده تنها 2 سانتی متر طول دارد و به راحتی بر روی شاخه ای به باریکی مداد زندگی کند.  از جمله نکات جالب در مورد این پرنده رکورد بال زدن آن در ثانیه است. این پرنده توانایی ان را دارد که 80 بار در ثانیه بال های خود را تکان دهد. این پرنده با توجه به جثه کوچکی که دارد خیلی کم شکار می شود و معمولا به عنوان دوست تمام پرنده ها شناخته میشود.



عمقترین شناگر 

پنگوئن ها به خاطر ظاهری که مشابه با انسان ها در خارج از آب دارند و البته سبک بامزه راه رفتنشان بسیار محبوب هستند. این پرنده ها در آب کمی متفاوت اند زیرا برخلاف انسان ها توانایی های بسیار عجیبی دارند. بیشترین عمقی که انسان ها توانسته اندبدون دستگاه به آن برسند بیش از 70 متر نیست ولی پنگوئن ها به طور شگفت انگیزی می توانند تا عمق 500 متری از اقیانوس ها پایین بروند.

کاریکاتور