۲۳ اسفند ۱۳۹۲

آزمایش ترکیب زهر مار و خون انسان


««  برای دیدن ویدئو از لینک زیر استفاده کنید »»



http://www.aparat.com/v/wdSYG






 

خالکوبی و تاتو های وحشتناک! +عکس (16+)

خالکوبی و تاتو های دیوانه وار و خونین

ابرهای عجیب سیدنی را بلعید +عکس

تاپ ناپ: در چند روز گذشته ابر هایی عجیب آسمان شهر سیدنی در استرالیا را فرا گرفتند. ساکنین این شهر توانستند از این ابر ها از زوایای محتلف و مکان های متفاوتی عکس بگیرند.  این گونه از ابرها معمولا به عنوان پیشرو و بخشی از یک گروه ابر بزرگتر قبل از شروع طوفان در آسمان ظاهر می شود. زمانی که از رو به رو به این ابر نگاه کنید تصور می کنید که یک دیوار از ابر در حال حرکت است اما این ابرها بسیار کلفتر از یک دیوار هستند. تصاویری از این نوع ابر ترسناک ودلهره آور را در این آلبوم تاپ ناپ مشاهده میکنید.



















مبارزه خونین و وحشیانه اسب ها +عکس

برترین ها: مبارزه نریان ها از سال 1998 در فیلیپین ممنوع شد، ولی همانطور که در تصاویر زیر می بینید، هنوز هم بطور غیرقانونی این مسابقات وحشیانه برگزار می شود و صدها نفر تماشاگر محلی جمع می شوند تا از تماشای این نمایش لذت ببرند.

این مسابقه اخیراً در تبولی، دهکده ای در جنوب فیلیپین، برگزار شده و اهالی دهکده به مناسبت جشنواره سالانه Seslong جمع می شوند تا مبارزه خونینی بین نریان ها را تماشا کنند. این مسابقات علیرغم ممنوع بودن نه تنها صدها نفر را برای تماشا جذب می کنند، بلکه در وبسایت های گردشگری محلی نیز تبلیغ می شوند.

مسابقه بدین صورت است که دو نریان بر سر مادیانی مبارزه می کنند که با طناب در وسط میدان و بدون دفاع بسته شده است. مبارزه تا زمانی ادامه دارد که یکی از نریان ها کنار بکشد یا یکی از آنها کشته شود. تماشاگران نیز بر سر اسب ها شرط بندی می کنند.


































ثبت لحظات استثنایی از پلنگ ایرانی +عکس

خبرگزاری مهر: رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر از ثبت تصاویر یک قلاده پلنگ ایرانی توسط دوربین های مدار بسته منطقه حفاظت شده پرور خبر داد و گفت: پلنگ ایرانی طی ماه های گذشته چندین بار در این منطقه رویت شده است.

عباس زارع صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر افزود: محیط بانان این شهرستان طی ماه های گذشته چندین بار موفق به رویت پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده پرور شده اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه تعدادی فیلم از این گونه ارزشمند جانوری تهیه شده است تصریح کرد: ولی در این مورد توسط دوربین های مدار بسته که برای کنترل و حفاظت بهتر مناطق در این منطقه نصب شده است، ازاین پلنگ فیلم برداری شد.


رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: نکته جالب و حائز اهمیت در این تصاویر این است که پلنگ فیلم برداری شده در آرامش کامل و در روی جاده آسفالته در حال حرکت است و با مشاهده خودروی عبوری به آهستگی در زیر بوته های کنار جاده استتار کرده و دوباره پس از عبور خودرو به سمت جاده برگشته و به مسیر خود ادامه می دهد.

زارع همچنین از مردم فهیم منطقه که به محض مشاهده این گونه های مهم جانوری مراتب را به اطلاع محیط بانان و حافظان طبیعت می رسانند تشکر کرد و افزود: سخت کوشی محیط بانان و درک و فهم همراه با مسئولیت پذیری اهالی این منطقه باعث شده تا حیات وحش حفاظت شده منطقه پرور احساس امنیت بالایی کنند، که مصداق آن مشاهده مکرر گونه های مختلف جانوری در مسیرهای رفت و آمد مردم است.


وی با یادآوری اینکه فیلم برداری از پلنگ در طبیعت به خاطر تراکم پایین و رفتار مخفی کارانه این جانور بسیار دشوار است خاطرنشان کرد: مطابق آخرين ارزيابي اتحاديه جهاني حفاظت از طبيعت (IUCN) در سال 2008 ، پلنگ در فهرست سرخ و به عنوان گونه در خطر انقراض قرار دارد.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر كاهش طعمه به دليل شكار غير مجاز، تغيير زيستگاه ها به دليل فعاليت هاي جاده سازي و معادن، آتش سوزي، چراي دام هاي اهلي و شكار اين گونه توسط شكارچيان به خاطر پوست آن را از عمده عوامل در معرض خطر انقراض قرار گرفتن اين گونه ذکر کرد و افزود: خوشبختانه ايران از مهمترين پناهگاه های جمعيت پلنگ در منطقه خاورميانه به شمار می رود.

جهنمی به نام‌ مانوس و نائورا +عکس

مجله مهر: نائورا، مانوس و کریسمس؛ سه جزیره که بهشت آمال مهاجران استرالیا را تبدیل به جهنم می کند.

سال 91 اداره مهاجرت استرالیا تصاویری ویدئویی تحقیر آمیزی از مهاجران ایرانی عازم استرالیا منتشر کرد که قایقشان در حوالی جزیره کریسمس متوقف شده بود. تیتر این تصاویر این بود: «۸۱ ایرانی پیام را دریافت کردند: شما در استرالیا ساکن نخواهید شد». در  یکی از این تصاویر، زن گریان را در حالی که سرش را در دستانش گرفته نشان داده می شود و در توضیح آن نوشته می شود: «یک زن پناه‌جو با این حقیقت مواجه می‌شود که اجازه اقامت در استرالیا را نخواهد یافت» تصویر به حدی آزاردهنده بود که روزنامه گاردین در گزارشی درباره وضعیت پناهجویان ایرانی در استرالیا نوشت که وکلای این افراد، اقدام اخیر دولت استرالیا در انتشار تصاویر آنان را پس از آن که اجازه ورود به استرالیا نیافته‌اند، به شدت محکوم کرده‌اند.




پلیس استرالیا مهاجران غیرقانونی را به جزیره کریسمس منتقل می کند

جزیره کریسمس در ۵۰۰ کیلومتری جنوب اندونزی واقع شده است.  با این‌ که این جزیره به لحاظ جغرافیایی فاصله زیادی با خاک اصلی استرالیا دارد اما جزء خاک این کشور به‌ شمار می‌آید. پال فُلی، سفیر استرالیا در تهران، گفته است«ایرانیان بیش از همه کشورها حتی افغان‌ها مهاجرت غیرقانونی به استرالیا داشته‌اند».

در اردوگاه های جزیره کریسمس پناهندگان غیرقانونی از کشورهای منطقه خاورمیانه و جنوب شرق آسیا نگهداری می شوند که توسط باندهای قاچاق انسان برای انتقال به استرالیا از اندونزی به این منطقه برده شده اند. وجه تسمیه این جزیره به این خاطر است که کاپیتان مینورز  انگلیسی در سال 1643 این جزیره را دقیقاً در روز ۲۵ دسامبر برابر با روز کریسمس کشف کرد.




 ده ها نفر در مسیر مهاجرت غیرقانونی به استرالیا قبل از آنکه به جهنم نائورا برسند در آب ها غرق می شوند

دی ماه امسال مرکز بین المللی خدمات پزشکی و بهداشتی در گزارشی وضعیت بهداشتی مهاجران غیرقانونی بازداشت شده در جزیره کریسمس را بحرانی و غیراستاندارد اعلام کرد. در این گزارش 92 صفحه ای که توسط پزشکان بخش مهاجرات تهیه شده بود، آمده بود: بر اساس کوتاهی زمان برای ارسال پناهجویان به جزایر نائورا و مانوس آزمایش این افراد در کمتر از پنج دقیقه و در حالی که آنها تازه از سفر بر روی کشتی ها بازگشته اند و لباس آنها آلوده به فضولات انسانی است، انجام می شود.

یکی از پزشکان در این گزارش نوشته است: این افراد از وضعیت خود خجالت زده هستند و به خاطر بوی بد و آلودگی ها عذرخواهی می کنند. در ژانويه سال جاري مهاجران به استراليا که در جزيره کريسمس اسکان داده شده‌ بودند با اعتصاب غذا و دوختن دهان خود به رفتاري که با آنها مي‌شود اعتراض کردند.




اعتصاب های غذایی و شورش ها در جزایر مانوس و نائورا به یک امر طبیعی تبدیل شده است

نائورا و مانوس محل اقامت بعدی کسانی که در بازداشتگاه کریسمس زندانی هستند هم دست کمی از کریسمس ندارد. این ها دو جزیره دور افتاده هستند که دران جا حکومت استرالیا دو کمپ را برای پناهجویان ایجاد کرده است. تا زمانی که درخواست های پناهنده گی پناهجویان مراحل خود را طی نکند، مهاجران درین کمپ ها باقی میمانند.  در این دو جزیره امکانات رفاهی، امکانات بهداشی و امکانات اموزشی در حداقل های خود است. مهاجران بارها با انتقاد از وضعیت زنده گی شان در این کمپ ها خواستار مسدود شدن این کمپ‌ها شده اند. اعتراض هایی که گاه به شکل اعتصاب غذا انجام شده و گاه به شورش کشیده شده و گاه به مرگ برخی از مهاجران منجر شده است. در یکی از این اعتصاب ها، مهاجران اعلام کردند که در جزیره نائورا شبانه روز در شکنجه روحی قرار داریم. 27 بهمن ماه چندين نفر در تنش‌هاي رخ داده در اين اردوگاه زخمي شده‌اند و 35 تن از پناهجويان نيز از آن گريخته‌اند.  درگیری ها و شورش اخیری هم که از گذشته در جزیره مانوس رخ داده است يک کشته و 77 زخمي برجاي گذاشته است. تنها کشته این واقعه یک ایرانی است.

رضا براتی سال گذشته با قایقی به همراه 51 ایرانی و 13 کرد دستگیر شدند. وی در 27 آگوست به جزیره مانوس منتقل شد. خانواده او خواستار انتقال پیکر جوان 23 ساله خود به ایران شده اند.

عجیب ترین زمین گلف در دنیا +عکس

باشگاه خبرنگاران: گلف یکی از بازی های جالب و سرگرم کننده است که در دنیا طرفداران بسیاری دارد. برای انجام این بازی و ورزش نیاز به زمین های وسیع است تا گلف بازان بتوانند به راحتی توپ خود را به آسمان فرستاده و راهی سوراخ های پایانی بکنند.

در آفریقای جنوبی یکی از منحصر به فردترین زمین های گلف وجود دارد که هرساله مسابقات بزرگی نیز در آن برگزار می شود و جایزه پایانی آن 1 میلیون دلار است. این زمین به عنوان برترین و بزرگترین زمین گلف در نوع خودش حساب می شود و 22 هزار هکتار وسعت دارد.


یکی از سوراح های شگفت انگیز در این زمین به قدری جالب و البته سخت است که مسئولین زمین برای افرادی که بتوانند با یک ضرب توپ را وارد این سوراح کنند جایزه یک میلیون دلاری قرار داده اند اما باید به شما بگوییم که درصد شانس برنده شدن قرعه کشی بانک بیشتر از این حالت است.

سوراخ 587 متر با محل شروع ضربه فاصله دارد اما شما باید ابتدا با هلی کوپتر به صخره ای در فاصله 430 متری بروید و از بالای آن ضربه را به سمت زمینی که در دور دست پیدا شده بزنید. برای آنکه توپ ها در این ضربه گم نشوند مسئولین توپ های مجهز به جی پی اس ابداع کرده اند.

لازم به ذکر است که در این زمین کمترین رکورد 23 ضربه تا سوراخ است که در بازی گلف یک حرکت کاملا ناشیانه به نظر می رسد اما در این زمین امری حرفه ای است.