۸ بهمن ۱۳۹۲

با دیدن این تصویر گیج می شوید!



با دیدن این تصویر گیج می شوید!

تصاویر: شوخی جالب با مجسمه ها!

شوخی با مجسمه ها 

تصاویری از زیبایی از دست رفته... (18+)


خبرگزاری فارس: جذام نوعی بیماری عفونی مزمن است که در ایران به «خوره» معروف است. با وجود اینکه ایران جزء کشورهایی نیست که آمار جذامی هایش زیاد باشد و وارد مرحله حذف بیماری در سطح کشوری شده است، اما هنوز در ایران جذامی وجود دارد. 



کاوی عیوضیان 70 سال دارد. اهل شهرستان کلیبر استان آذربایجان شرقی است، او و همسرش هر دو در روستا به جذام مبتلا شده اند و پس از بهبودی در منزل شخصی خود در شهر تبریز زندگی می کنند. آرزوی او بهبود وضعیت معیشتی شان است و اینکه سقف خانه قدیمی شان بر سرشان فرو نریزد.



محمد جهانگیری 75 سال دارد. اهل شهر سنندج، استان کردستان است. او با همسرش که او هم جذامی است در روستای سرچنار در نزدیکی شهر میاندوآب زندگی می کنند. آنها فقیر هستند و مشکلات زیادی برای تهیه مواد غذایی، سوخت بخاری نفتی و دارو دارند.



فیض الله بابایی 75 سال دارد. اهل روستای ده دره شهر مشکین شهر است. او چشم چپ اش را در اثر بیماری آبله در شش ماهگی از دست داده و با یک چشم دنیا را شناخته است. فیض الله از 14 سالگی به جذام هم مبتلا شده است. با وجود اینکه دلش می خواسته ازدواج کند، اما هرگز ازدواج نکرده است چون هیچ کس حاضر نشده او را به عنوان همسر خود قبول کند و به ناچار تنها مانده است و برای روزگار پیری اش، کمکی ندارد. او از 32 سالگی به بابا باغی آمده است و هیچ آرزویی ندارد جز اینکه خدا کسی را مریض نکند.



سلمان، 62 سال دارد. اهل شهر سلماس استان آذربایجان غربی است. از او درباره نام فامیل اش سئوال می کنم، می گوید شهرت ندارم، شناسنامه هم ندارم. درباره آرزویش می پرسم، می گوید آرزو هم ندارم. او در بیمارستان بابا باغی در نزدیکی شهر تبریز بستری است.



زرینه بی باک 65 سال دارد. از استان کرمانشاه به بابا باغی آمده است. او از وضعیت چهره اش ناراحت است و می گوید از چهره ام خجالت می کشم. دلش می خواهد پیش خانواده اش باشد اما به خاطر ظاهرش طرد شده است. بیماری جذام چشم هایش را درگیر کرده است و بینایی اش کم شده، آرزویش این است که دیدش بهتر شود یا حداقل از اینی که هست بدتر نشود. او از نابینایی ترس دارد.



محمد امین همت بلند 70 سال دارد. اهل روستایی از استان کردستان است، او کر و لال است و تنها به نقاط مختلف اتاق خیره می شود. او در بیمارستان بابا باغی در نزدیکی شهر تبریز بستری است.



قربان رستمی 62 سال دارد. اهل روستای گازان دوزان شهر هشترود استان آذربایجان شرقی است. او 10 سال است که نابینا شده است. نگرانی اصلی اش در زندگی وضعیت پسرش مهدی است. می گوید آرزویم این است که مهدی سر و سامان بگیرد و روی پاهای خودش بایستد. او به همراه مهدی، پسر 16 ساله اش در منزل شخصی خودشان در شهر تبریز زندگی می کردند اما مدتی است که در بیمارستان بابا باغی در نزدیکی شهر تبریز بستری است.



احمد سرباز ایران 80 سال دارد. اهل روستای ایلان کش شهرستان کلیبر استان آذربایجان شرقی است و آرزو دارد که بتواند برای ادامه زندگی و معاش، پولی به دست بیاورد و وضعیت اقتصادی اش بهتر شود. او در بیمارستان بابا باغی در نزدیکی شهر تبریز بستری است.



یمن نساء ساوج لو، 80 سال دارد. متولد زنجان است و در بیمارستان بابا باغی در نزدیکی شهر تبریز بستری است. او از اینکه خواهر زاده های شوهر مرحوم اش سالی دو بار در پائیز و بهار به دیدن اش می آیند خوشحال است. آرزویی هم ندارد و از وضعیت زندگی اش در باباباغی راضی است.



کرم علی اولاد قباد 59 سال دارد. اهل شهر نهاوند استان همدان است. او شش ماه از سال در بیمارستان بابا باغی در نزدیکی شهر تبریز بستری می شود و شش ماه به محل زندگی خود در روستایشان باز می گردد.



حسن خانی 75 سال دارد. اهل روستایی در دیوان دره استان کردستان است، هیچ آرزویی ندارد و دلش می خواهد خدا او را بکشد تا از این زندگی راحت شود. او در بیمارستان بابا باغی در نزدیکی شهر تبریز بستری است.



علی حکیمی فر، 60 سال دارداهل شهر بوکان، استان آذربایجان غربی است. آرزویش سلامتی است و دلش می خواهد که وضعیت جسمی اش از چیزی که هست بدتر نشود تا بتواند به زندگی اش ادامه دهد. او با همسرش که او هم جذام دارد در روستای بصری در نزدیکی شهر مهاباد زندگی می کند.

پرندگان آزادی «پاپ» شکار شدند! +عکس

به گزارش دیل میل در مراسم دعای امروز واتیکان، پاپ فرانسیس به همراه دو کودک اقدام به آزادی دو کبوتر با هدف پذیرش دعا و نمادی از یک حرکت خوب کردند.

این اقدام که در برابر چندین هزار تماشاگر میدان واتیکان به انجام می رسید ناگهان با هجوم یک کلاغ سایه بزرگ و یک مرغ دریایی شکل دیگری به خود گرفت.

در برابر چشمان متعجب مردم و پاپا فرانسیس کبوترهای نگون بخت بلافاصله مورد هجوم این دو حیوان شدند و لذت آزادی را بر باد رفته دیدند

پاپ فرانسیس امروز برای مردم اکراین دعا می کرد.
















باورنکردنی ترین مزایده های اینترنتی!


مزایده های اینترنتی همیشه وجود داشته اند و بسیاری از افراد نیز وسیله های مختلفی را در این مزایده ها به فروش می گذارند. در این میان گاهی اوقات برخی وسیله های بسیار عجیبی را در اینترنت برای فروش می گذارند.

خودرو زیر یک دلار


در سال 2005 یک اتفاق جالب در مزایده های اینترنتی رخ داد. مردی برای آنکه همسرش را عصبانی کند خودروی او را در اینترنت تنها به قیمت 77 سنت برای فروش گذاشت. او در اطلاعیه خود نوشت: قبل از اینکه همسرم به خانه برگردد باید این خودرو را بفروشم. او این خودرو را تنها در 5 دقیقه به فروش رساند.

پف فیل


در سال 2009، "بیل بنت" تنها یک عدد پف فیل را به قیمت 1.85 دلار فروخت. او می گوید تنها برای آزمایش این مزایده را راه انداخته است ولی برخی از افراد با یکدیگر شروع به مجادله کردند و نزدیک به 2 دلار تنها برای یک پف فیل پول پرداخت کردند.

آب

"وید جونز" چندی پیش مزایده ای راه انداخت و در آن آبی که یک خواننده مشهور خورده بود را به فروش رساند. جونز در سال 1977 در یک کنسرت شرکت کرد و در آن خواننده آبی را نوشید و باقی مانده آن را در یک لیوان به او که تنها 13 سال داشت داد. او این آب را نگه داشت و در سال 2008 در یک مزایده به قیمت 455 دلار آن را به فروش رساند.

نیوزیلند


نیوزیلند یک کشور مستقل است اما در سال 2011 یک مرد استرالیایی این کشور را برای فروش قرار داد. او بعد از ایجاد یک جنجال 6 هزار نفر را به مزایده خود جذب کرد و نزدیک بود این کشور را با قیمت 3 هزار دلار به فروش برساند اما پلیس سریعا مطلع شد و این مزایده را بست اما هویت اصلی این فرد مشخص نشد.

روح


در سال 2010 "مارتین فاوست" روح دوست خودش را برای فروش گذاشت و در اطلاعیه فروش آن نوشت: دوست من بسیار تفریح را دوست داشت و باید روزانه آن را به گردش ببرید. این مزایده برای 6 روز در اینترنت قرار داشت و افراد زیادی برای خرید آن اقدام کردند اما بعد از 6 روز این مزایده از سطح اینترنت حذف شد و قوانین تازه ای نیز در سایت های مزایده ای برقرار شد.

ایسلند


در سال 2008 یک فروشنده ناشناس ایسلند را برای مزایده گذاشت. در آن زمان ایسلند نزدیک به 5 بیلیون دلار بدهی به روسیه داشت و فروشنده فکر می کرد می تواند با فروختن ایسلند بخشی از بدهی را بپردازد. این جزیره در طی  چند روز 17 میلیون دلار ارزش گذاری شد. نکته جالب این است که کسی این مزایده را از اینترنت حذف نکرد و سرانجام آن نیز معلوم نشد.

تمام زندگی


"جان آشر" تمام زندگی خود را در سال 2008 در اینترنت به فروش گذاشت. او خانه، خودرو، موتور سیکلت و هر چیزی که داشت را برای فروش گذاشت. او انگیزه خودش را رهایی از زندگی حداقل برای چند روز می دانست و می خواست حداقل برای چند روز راحت و بدون هیچ دغدغه ای زندگی کند. او تمام زندگی اش را بعد از چند روز مزایده به قیمت 384 هزار دلار به فروش رساند. 

۷ بهمن ۱۳۹۲

5 متنی که هیچگاه رمزگشایی نشد +عکس

 نقشه های گنج و یا نوشته های رمز آلود پادشاهان از جمله مهمترین نوشته هایی بوده اند که مدت بسیاری در رمز و راز باقی مانده اند اما بالاخره با تلاش بی امان دانشمندان رمزگشایی شده اند. در این نوشته به برخی از رمزآلود ترین نوشته هایی اشاره می کنیم که در طول تاریخ کشف شده اند :

** کراپتوس


یکی از مجسمه هایی که با نوشته ای رازآلود همراه شده است در آمریکا قرار دارد و نام آن "کراپتوس" است. هنرمندی به نام "جیم سنبرن" این محسمه را ساخته است و روی آن کدهایی با استفاده از 869 کارکتر مجزا نوشته است. این کدها یک نوشته خاص را بیان می کنند. همه کارکترها در 4 بخش تقسیم شده اند. "کراپتوس" به اندازه ای رمزهای سختی دارد که حتی بهترین رمزگشاهای سیستم جاسوسی امریکا نیز نتوانسته اند آن را باز کنند. این روزها پس از 20 سال تلاش روی کدهای این نوشته 3 بخش آن باز شده است اما همچنان مهمترین بخش یعنی بخش 4 باز نشده است.

** کتاب اورینتا


یکی از متون ادبی تاریخی که بسیاری از دانشمندان سال هاست که به دنبال بازکردن رازهای آن هستند. این کتاب در مورد خلقت طبیعت و حضرت عیسی مطالبی را آورده است ولی تا به حال کسی نتوانسته تمام 2000 صفحه آن را مورد بررسی و رمزگشایی قرار دهد. یکی از مهمترین تلاش هایی که در مورد رمزگشایی انجام شده است توسط دکتری به نام "ویلیام سدلر" در سال 1925 انجام گرفت. او به همراه تیمش توانست بخشی از این کتاب که مربوط به قسمت های دینی است رمزگشایی کند اما رموز باقی قسمت ها را نتوانست بشکند.

** کتابخانه عرفان


در سال 1945 دو کشاورز مصری بطری حاوی چندین کاغز پیدا کردند اما از ارزش آن باخبر نبودند و به همین علت آن را در بازار فروختند این بطری ها چندین بار دست افراد مختلف چرخیدند تا اینکه بالاخره یکی از این افرادارزش آن را کشف کرد و بعد از چندین سال تلاش توانست به کمک محققان بزرگ رمزهای آن را بشکند ولی هیچگاه اسم او مشخص نشد. پس از رمز گشایی مشخص شد که این نوشته ها درمورد عرفان الهی است و به قرن 4 میلادی برمیگردد. در آن زمان مسیحیان افراطی نوشته های عرفانی را از بین می بردند.

** مقاله وینیچ


در میان تمامی مقاله های رمزآلودی که تا به حال پیدا شده است و رمزگشایی شده اند معروف ترین آن ها "مقاله وینیچ" نام دارد. این کتاب به یک زبان نامشخص و توسط نویسنده ای نا مشخص نوشته شده است و قرن هاست که بسیاری از دانشمندان در حال کار بر روی آن هستند تا بتوانند رمزهای آن را کامل کشف کنند. از سده 1800 تا به حال دانشمندان زیادی روی آن کار کرده اند ولی به هیچ نتیجه ای نرسیده اند. این کتاب به یک زبان نا معلوم و بسیار ریز نوشته شده است به طوری که باید آن را با میکروسکوپ خواند. تا به حال تئوری های مختلفی در مورد مضمون اصلی کتاب داده شده است که بهترین آن ها به نظر می آید نظریه ای باشد که می گوید این کتاب در اصل یک مقاله بسیار طولانی در مورد دین نویسنده است.

** رمزهای بیل


در مورد رمزهای بیل می توانیم به این اشاره کنیم که در سال 1820 فردی به نام "توماس بیل" سه صفحه کد نوشت که نشان دهنده یک جعبه گنج بودند. او گفته بود اگر در سفری که در پیش دارد پس از 10 سال بازنگشت رمزگشایی آغاز شود. او در این سفر ناپدید شد و پس از 10 سال یکی از آشنایانش به نام "رابرت موریس شروع به رمزگشایی کرد. موریس اما نتوانست این کار را به پایان برساند و یکی دیگر از دوستانش این کار را کرد و یکی از کاغذها را رمزگشایی کرد. آن ها اما نتوانستند دو کاغذ دیگر را رمزگشایی کنند. این سه کاغذ همچنان نیز با تلاش 100 ها هکر باز هم شکسته نشده است. این درحالی است که این گنج هم اکنون 40 میلیون دلار ارزش دارد.