۱۸ خرداد ۱۳۹۲

عکس / ابتکارات جالب

ابتکارات جالب


















امــان از دســت ایــن خــانومــا (طنز با توضیح)!+مجموعه تصاویر متحرک

لطفاً صبور باشید تا لود شه . . .
طرز تهیه کیک با طعم مو
KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی
.
لیز لیز بازی دوس داری ؟
KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی
.
ترس نداره که فقط یه غورباقه کوچیکه !
KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی
.
با حیوانات مهربان باشیم …
ولی حیوونا که اینو نمیفهمن !!!
KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی
.
این مربی مایکله
KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی
.
گمشو کنار دیگه !
KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی
.
یکی از بادکنک خورد ، یکی از دیوار
KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی
.
نتیجه ی تکون دادن دلستر !
KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی
.
حرفه ای ترین مانکن جهان
KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی
.
دعوا دعوا سر شیشه مربا
KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی
.
چیزی نشد فقط چراغ شکست !
KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی
.
در حین سخنرانی کلاس الکی گذاشتی اینم نتیجش !
KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی
.
از اول باید چار دست و پا میومدی !
KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی
.
خانوم شعبده بازو باش !!!!
KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی
.
فک کنم زیاد دور خیز کردی !
KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی
.
از رو زمین بیام رام دور میشه
KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی
.
خب برو عقب واستا
KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی

دیدنیهای متحرک

به این میگن بچه تخس!!!+عکس متحرک
.
.
.
.
.
.
.
bache tokhs[WwW.Kamyab.IR]

کی گفته دخترا پارک کردن بلدنیستن  ؟! ( ? who said girls don’t know how to park) + عکس متحرک
.
.
.
.
.
.
.
park double[WwW.Kamyab.IR]

به این میگن گربه آب زیر کاه!!!+عکس متحرک
.
.
.
.
.
.
gorbeh [WwW.Kamyab.IR]

پدر و پسر جو گیر!+عکس متحرک
.
.
.
.
.
.
.
.
jav[WwW.Kamyab.IR]

اووخ … صورتش داغون شد …+تصویر متحرک

Sorat[WwW.KamYab.IR]

به این میگن مردم آزار!+عکس متحرک
.
.
.
.
.
.
.
goril[WwW.Kamyab.IR]


ریشه ی ضرب المثل کارنیکوکردن ازپرکردن است.

کار نیکو کردن از پر کردن است
تحقق آمال و آرزوها فرع بر تلاش و فعالیت است و نکبت و بیچارگی مولود غفلت و بی خبری و تن آسایی است .اصولا مستعد و بی استعداد معنی ندارد زیرا در سرچشمه سرشار مواهب الهی جای بخل وحسد و تبعیض نیست .
 همه کس مستعد است منتها باید این استعدادها را به کار انداخت تا شاهد مقصود به دست آید . در هر صورت غرض از تمهید مقدمه بالا این است که پیشرفت و موفقیت متفرع از تمرین و مداومت است و کارهایی آنچنان شگرف از آن برمی خیزد که داستان شیرین و جذاب زیر از آن جمله می باشد .
 در قسمت بهرام نامه یا هفت پیکر خمسه نظامی آنجا که از داستان بهرام و کنیزک خود بحث می کند :
 روزی بهرام گورساسانی با کنیزک چینی زیبای خود به شکار رفت و گورخرهای زیادی صید کرد . با آنکه تمام ملازمان به مهارت و استادی بهرام در شکار گورخر آفرینها گفتند مع هذا از کنیزک صدایی برنیامد ودر مدح و ثنای شهریار ساسانی سخنی نگفت .
 بهرام مدتی تامل کرد تا گورخری از دورپیدا شد و آن گاه به کنیزک گفت :" میل دارم این گور را به هر شکلی که دلخواه توباشد شکار کنم ." کنیزک از روی ناز و تکبر :
 گفت باید که رخ برافروزی
 سر این گور در سمش دوزی
 بهرام گورمهره ای در کمان گروهه نهاد و به دقت رها کرد تا درگوش گورخرجای گرفت ، حیوان بیچاره سم پای راستش را برای خاراندن به گوش خود نزدیک کرد تا مهره رااز گوش خارج کند . کنیزک گفت که آدمی در هر کاری اگرمداومت و ممارس کند مسلما ورزیده و کارآزموده خواهد شد چه کار نیکو کردن از پرکردن است . شاه چون این سخن شنید خشمگین شد و کینه اورا به دل گرفت پس به سرهنگی که در التزام رکاب بود فرمان داد آن کنیزک جسور وفضول را گردن بزند .

 کنیزک زیبا چون خود را در چنگ اجل و چنگال سرهنگ گرفتار دید به حال تضرع درآمد و از او خواست که در قتلش عجله نکند ، بعید نیست که شاهنشاه روزی از کرده پشیمان شود وترا که بی تامل اجرای فرمان کردی مورد خشم و عتاب قرار دهد ، اگر جانب احتیاط را مرعی داری و مرانکشی ، قول می دهم کاری بکنم و تدبیری بیندیشم که بهرام گورنه تنها خشمگین نشود بلکه ترا بیشتر از پیشترمورد تفقد ونوازش قراردهد .
 سرهنگ درمقابل پیشنهاد کنیزک تسلیم شد و او را در قصری مشیدی که در خارج از شهر داشت سکونت داد تا پنهانی در زمره خدمتکاران کار کند وهویتش را مکتوم دارد .

 این قصر سربه فلک کشیده شصت پله داشت و کنیزک از همان روزهای نخست گوساله ای را که تازه از مادر زاییده شده بود بر دوش گرفت و روزی چند بار به بالای قصر می برد و پایین می آورد ، گوساله بر اثر گذشت ایام و لیالی رشد می کرد و بزرگ می شد ولی چون به دوش کشیدن و بالا بردن آن همه روزه چندین بار تمرین و تکرار می گردید لذا رشد تدریجی گوساله تاثیری در دشواری حمل و نقل نداشت .

 کنیزک چون موقع را مقتضی دید به سرهنگ تکلیف کرد که بهرام گور را را به هرطریقی که ممکن باشد روزی به این باغ و قصر شصت پله بیاورد . سرهنگ چنان کرد و روزی که بهرام به شکار گورخر می رفت او را برای چند دقیقه استراحت و تمدد اعصاب به باغ و قصرزیبایش دعوت کرد ومخصوصا داستان کنیزک و بردوش کشیدن گاو عظیم الجثه و بالا بردن از قصر شصت پله را شرح داد تا شاهنشاه ساسانی را تمایل و رغبت تماشای این صحنه دست داد .
 پس بهرام گور به باغ آمد و کنیزک زیبا در حالی که روی خود را پوشانیده بود در مقابل بهت و اعجاب بهرام و ملازمانش گاورا بر دوش گرفت وبدون ذره ای احساس خستگی و ملالت خاطر آن را از شصت پله به بالای قصر برد و بازگردانید .
 بهرام به روی خود نیاورد وگفت :" می دانم چگونه به این عمل خطیر و شگرف دست یافتی .این گاو را از زمانی که گوساله نوزاد بود بر دوش گرفته به بالای قصر بردی و چون در این کار از تمرین و مداومت دست نکشیدی لذا رشد گوساله در تصمیم و توانایی توخدشه وخللی وارد نساخت وگرنه خود بهتر می دانی که این از قدرت و زورمندی نیست بلکه مولود تعلیم و تمرین و مداومت می باشد "
 کنیزک زیبا که به انتظار چنین سوال و استدلالی دقیقه شماری می کرد بدون تامل و در لفافه طنز وتعریض جواب داد :" شهریارا ، اگر زن ضعیف الجثه گاوی را بر دوش بگیرد و به بالای قصر شصت پله ای ببرد اعجاب و شگفتی ندارد ومولود تمرین و ممارست باید تلقی کرد ولی اگر شاهنشاه سم و گوش گورخری را به هم بدوزد نباید نام تعلیم و ممارست بر آن نهاد ؟!"
 بهرام گوربه فراست دریافت که این همان کنیزک زیبای چینی است . پس در کنارش گرفت و از آنچه گذشت عذر خواست . سرهنگ را نیز که در قتل کنیزک شتاب زدگی نداده بود مورد تفقد و نوازش قرار داد .
 از آن تاریخ عبارت کار نیکو کردن از پرکردن است که از واقعه شیرین و جذاب بهرام گور و کنیزک چینی ریشه و مایه گرفته است به صورت ضرب المثل درآمده مورد استناد وتمثیل قرار گرفته است .          
            منبع: سارا شعر

عکس‌های زیبای طبیعت ایران



2013-06-05 | تصویر 18

عکس‌های زیبای طبیعت ایران

نویسنده:حسین کرمانی
تحریریه:JT
نمایشگاه «بیرون از کادر» با محوریت نمایش عکس‌هایی از چشم‌اندازهای زیبای ایران، مخاطرات و نگرانی‌های زیست‌محیطی و نقش افراد جامعه در این امور در خانه هنرمندان ایران برگزار شد. عکس‌های این نمایشگاه را ببینید.




عنوان عکس: بازی خطوط ۱

نمایشگاه مشترک فرید ثانی و امیرحسین مددی با عنوان «بیرون از کادر»، خرداد ۱۳۹۲ در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.



عنوان عکس: بازی خطوط ۲

این نمایشگاه با محوریت و نمایش عکس‌هایی از چشم‌اندازهای زیبای ایران، مخاطرات و نگرانی‌های زیست‌محیطی و نقش افراد جامعه در این امور برگزار شد.


عنوان عکس: هجوم ابرها



فرید ثانی دیگر عکاس این مجموعه نیز به دویچه وله می‌گوید: «در این نمایشگاه سعی کردیم با قرار دادن عکس‌هایمان از چشم اندازهای زیبای ایران در کنار اخبار منتشر شده در رسانه‌ها از تهدیدها و تخریب‌های همان مناطق ، توجه مخاطب را به نداشتن این زیبایی‌ها در آینده نه چندان دور جلب کنیم».


امیرحسین مددی درباره عکس‌های به نمایش درآمده این نمایشگاه به دویچه وله می‌گوید: «در این نمایشگاه ۱۸ قطعه عکس در قالب ۶ مجموعه به نمایش گذاشته شد که در مدت ۴ تا ۵ سال از اقصی نقاط ایران ثبت شده‌اند. با توجه به مساحت و وسعت کشور ایران می‌توان گفت که این مجموعه حاصل بیش از ۵۰۰۰۰ کیلومتر سفر زمینی است».


در معرفی این نمایشگاه آمده است: «در دهه‌های اخیر توسعه و مدرن‌سازی جوامع شهری و روستایی، رشد گردشگری و گسترش صنایع همگی به قیمت تخریب طبیعت و از بین بردن چشم‌اندازهای بومی و سنتی ایران تمام شده که امانت آیندگان‌مان است».


در ادامه معرفی این نمایشگاه همچنین آمده است: «مسیری که سبب می‌شود در آینده نه‌چندان دور بالیدن به اقلیم و جغرافیای طبیعی ایران صرفا با استناد به عکس‌ها و نوشته‌های قدیمی صورت گیرد».


عنوان عکس: حاشیه جنگل



عنوان عکس: زندگی در تالش



امیرحسین مددی متولد ۱۳۵۶ است و از ۶ سال پیش فعالیت خود در زمینه عکاسی با گرایش طبیعت و مردم را آغاز کرده است. او عضو انجمن عکاسان ایران و فدراسیون جهانی عکاسی است.


مهم‌ترین ویژگی عکاسی از طبیعت چیست؟ فرید ثانی پاسخ می‌دهد: «دیدن عکس زیبا از طبیعت مثل مرور یک معمای حل شده است. بر خلاف تصور رایج که عکس خوب از چشم انداز زیبا را صرفا ناشی از حضور عکاس در محلی زیبا می دانند، ثبت یک عکس تاثیر گذار، نتیجه عوامل زیادی مانند، سبک، انگیزه ، نگاه و ذوق شخصی عکاس به سوژه، تسلط و پیش‌بینی شرایط و عوامل طبیعی ، انتخاب و استفاده مناسب از ابزار عکاسی است» .


امیرحسین مددی نیز درباره ویژگی عکاسی از طبیعت می‌گوید: «یک عکاس طبیعت تنها می‌تواند با تکیه بر مطالعات علمی و تجربیات قبلی ، اتفاقات اطراف را پیش‌بینی نموده و زیباترین تصویر مورد نظر خود را ثبت نماید. اما در سایر رشته های عکاسی خیلی از پارامترهای ثبت یک عکس مناسب در اختیار خود عکاس بوده و او می تواند در شرایط راحت‌تر و قابل کنترل به نتیجه دلخواه خود دست یابد».


فرید ثانی متولد ۱۳۵۶ است و سابقه ۷ سال عکاسی مستمر در زمینه سفر، طبیعت و چشم‌انداز را دارد. او عضو انجمن عکاسان ایران (FIAP) و فدراسیون جهانی عکاسی (PSA) است. فرید در چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در ایران، فرانسه، کانادا و قرقیزستان شرکت داشته است.


عنوان عکس: درخشش



عنوان عکس: شهداد



عنوان عکس: دره ستاره‌ها



نمایی از برپایی نمایشگاه عکس «بیرون از کادر» در خانه هنرمندان ایران.


نمایی از برپایی نمایشگاه عکس «بیرون از کادر» در خانه هنرمندان ایران.