۱۰ شهریور ۱۳۹۰

افشای ابعاد تازه از حوادث 11 سپتامبر

يک روزنامه‌نگار حقيقت‌ياب به پرس تي‌وي گفته است، در آستانه دهمين سالگرد حملات 11 سپتامبر 2001 در امريکا، تصاوير ويدئويي منتشر شده است که بر گفته شاهدان عيني مبني بر حمله به پنتاگون توسط يک موشک کروز، صحه مي‌گذارد.

گوردون داف سردبير ارشد "وترنز تودي" به بخش امريکاي شبکه پرس تي‌وي گفت: "85 ويدئو وجود داشتند. 29 اوت نيز يک ويدئوي ديگر منتشر شد. در اين فيلم نشان داده مي‌شود که يک موشک کروز از زاويه ديگري به پنتاگون اصابت مي‌کند."

داف گفت، خبرنگاران سي‌ان‌ان حاضر در صحنه حملات 11 سپتامبر سال 2001 گفتند، بعد از انجام اين حملات لاشه هواپيما در محل حادثه ديده نمي‌شد.

وي افزود، بر اساس گفته‌هاي خلبانان هواپيما، براي هيچ هواپيما و خلباني حتي خلبانان حرفه‌اي نيروي هوايي و نيروي دريايي امريکا ممکن نبود که بتوانند اين‌گونه حملات را به اين شيوه انجام دهند.

اين روزنامه‌نگار حقيقت‌ياب گفت: "ما مهندساني را در بوئينگ يعني شرکت سازنده هواپيمايي که گفته مي‌شود به پنتاگون اصابت کرد، داريم که مي‌گويند، اين هواپيما نمي‌توانست با آن سرعت و در ارتفاعي به آن کمي حرکت کند و آن‌گونه تغيير مسير دهد."

وي اظهار داشت، در تصاوير نزديک از پنتاگون هم اثري از لاشه هواپيما ديده نمي‌شود و اين در حالي است که، تکه‌هاي هواپيما بعضي وقت‌ها تا کيلومترها پرتاب مي‌شوند.

به گفته داف، تصادم هواپيما يک چاله به شعاع دو تا سه متر ايجاد نمي‌کند. چنين برخوردي با در نظر گرفتن بال‌هاي هواپيما چاله‌اي به شعاع 37 متري ايجاد مي‌کند.

اين روزنامه‌گار خاطرنشان کرد، در اين ويدئوها نشان داده مي‌شود که اين موشک مستطيل شکل، سفيد، به ظاهر 5 تا شش متر، مافوق صوت، بدون بال اما با يک دم کوچک، بود.

به گفته داف، ابهامات و ترديدهاي زيادي درباره چگونگي انجام حملات 11 سپتامبر و دست‌اندرکاران اين حملات وجود دارد اما کاملا روشن است که حمله به پنتاگون با يک هواپيما انجام نشده است.

داف گفت: "ما اميدوار هستيم بتوانيم ثابت کنيم که اين موشک يک هواپيما نبود و آن را در دادگاه ثابت خواهيم کرد. در حال حاضر و بعد از گذشت 10 سال ما مدارک محکم زيادي را جمع‌آوري کرده‌ايم."

وي افزود: "ما معتقديم اعضاي دولت امريکا و يک دولت خارجي در طراحي و انجام حملات 11 سپتامبر دست داشته‌اند."



تصاوير ويدئويي منتشر شده است که نشان مي دهد در حمله سال 2001، يک موشک به پنتاگون اصابت کرده است.

هیچ نظری موجود نیست: