۲۹ مرداد ۱۳۹۱

عکس / گشت «نشنال جئوگرافي» در ميان «عجيب‌ترين و ترسناك‌ترين» حيوانات

«نشنال جئوگرافي» بتازگي به جمع‌آوري تصاويري از عجيب‌ترين و ترسناك‌ترين حيوانات دست زده كه چهره بيشتر آنها را تنها مادرانشان دوست دارند!

به گزارش سرويس علمي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اين سايت خبري يك نمايش تلويزيوني جديد را با عنوان «عجايب و ترسناك‌ها» براي به تصوير كشيدن عجايب طبيعت آغاز كرده است.

لوسي كوك، كاوشگر و جانورشناس سايت نشنال جئوگرافيك براي اين نمايش به اطراف جهان سر زده است.

كوك از قصد خود در اين برنامه تلويزيوني براي پايان دادن به توجه عمومي به بچه‌گربه‌هاي بامزه خبر داده كه قرار است از شبكه Nat Geo Wild با برنامه عجيب‌ترين ميمون پخش شود.

كوك، اين برنامه را در سه قاره دنبال مي‌كند كه رقابت محبوبيت را در طبيعت كاملا تغيير داده است.

در اين برنامه ماهی‌های عجیب و غریب، سوسکهای سرگین به سر و میمونهاي دارای گونه‌های برآمده حاضر بوده در حالي كه غيبت حيواناتي مانند كوالاهاي كركي و بچه گربه‌ها در آن كاملا مشهود است.
اين مجموعه از آسيا تا استراليا و آفريقا سفر كرده و به بازديد از قورباغه‌اي با دهان بزرگتر از پاهايش، تلاشهاي كوك و تيم وي براي فرار از قايق در حال غرق شدن در آبهاي پر از تمساح و نماهاي نزديك و شخصي از يك حيوان جوجه‌تيغي مانند پرداخته است.
هنگامي كه كوك از ميان جنگل‌هاي گرمسيري و بيابانها و در حاشيه خطوط ساحلي سفر مي‌كند، با شياطين استراليايي و مخلوقات تاسمانيايي ديدار مي‌كند.

10 حيوان زشت برتر لوسي بروك


قورباغه درياچه تیتیکاکا با چينهاي پوستي بزرگ


موش کور عريان بومي كنيا


كركس


مورچه‌خوار فلس‌دار پانگولين


ميمون پوزه دراز


شيطان تاسماني با عجيب‌ترين آرواره در ميان حيوانات


عنكبوت بابون قهوه‌اي طلايي


سولنودون ساكن كارائيب شبيه به يك موش زنجبيلي


ميمون پوزه‌دراز لمور آي آي


بز كوهي سايگا

هیچ نظری موجود نیست: