۲۱ مرداد ۱۳۹۱

معجزه درمان با روش سلول درماني و PRP


جهت درمان 1- ريزش مو و طاسي سر 2- از بين بردن چروكهاي پوست صورت و گردن 3- از بين بردن تيرگي و چين وچروكها و پف زيرچشم

PRP چيست؟

PRP يك روش نوين و بنيادين سلول درماني در علم پزشكي است به طوريكه براي انجام آن تنها در يك جلسه حدودا يك ساعته فقط چند سيسي از خون فرد گرفته ميشود و طي پروسه ای كه روي خون انجام ميشود، پلاسماي غني شده از پلاكتها و فاكتورهاي رشد خون فرد فرآوري و جداسازي ميشود سپس اين پلاكتها و فاكتورهاي رشد پلاكتي، فعال (Active) شده و به ناحيه تحت درمان با تكنيكها و ابزارهاي خاصي به صورت تزريقهاي سطحي منتقل ميشود و باعث سلولسازي و جوانسازي (rejuvenation) در آن محل ميشود.

از مزاياي PRP اين است كه تنها در يك جلسه و به صورت سرپايي و بدون نياز به هيچ نوع بستري انجام ميشود و چون فقط و فقط از خون خود شخص استفاده ميشود و هيچ نوع عارضه و حساسيتي ايجاد نميكند.

درمان طاسي و ريزش مو :



با انجام يك جلسه PRP در ناحيه سر، باعث تحريك فوليكولهاي مو و فعالشدن آنها ميشود و به طور معجزهآسايي باعث رويش مجدد موهاي سر ميشود.

از مزاياي اين روش اين است كه براي انجام آن (برعكس روش كاشت مو) نيازي به كوتاه كردن موي سر شخص نيست و هيچگونه آثار (اسكار جراحي) و خونريزي ايجاد نميشود و جالب اينكه موهاي ايجاد شده با اين روش مو هستند نه كرك.

درمان چروكهاي پشت دست:



يكي از بهترين و كارآمدترين روشهاي براي صاف كردن و پر كردن چروكهاي پشت دستها كه باعث پيرتر نشان دادن فرد ميشود، PRP كردن اين ناحيه است. زيرا با اين روش پشت دست فرد شروع به بافتسازي، سلولسازي و جوانسازي خود ميكنند.

درمان چروكهاي صورت و گردن :

به دليل آنكه با PRP كردن پوست صورت و گردن، باعث فعال شدن فيبروبلاستها و كلاژنسازي و درنتيجه بافتسازي پوست ميشويم بديهي است چروكهاي اين نواحي با سلولها و بافتهاي خود فرد شروع به ترميم و پر شدن ميكند و نتيجه ارزشمند آن جوانسازي پوست و از بين رفتن چين و چروكهاي اين نواحي است.

درمان تيرگي، گودي و پف زيرچشم:

شايد اغراق نباشد اگر بگوييم با يكبار PRP در ناحيه زيرچشم، ترميم، سلولسازي و بافتسازي در اين ناحيه شروع شده و به طور فوقالعادهاي باعث پر شدن گودي زيرچشم و از بين رفت

نكته حائز اهميت و مهم در درمان با روشPRP اين است كه با يكبار PRP كردن ناحيه موردنظر، نتيجه درماني آن را سالهاي سال به صورت ماندگار و طولاني ميبينيم و هزينه آن در مقايسه با اعمال جراحي و زيبايي اصلا قابل قياس نيست، نياز به بستري و استراحت ندارد و فرد پس از انجام آن ميتواند بلافاصله به انجام كارهاي روزمره خود بپردازد.

و اما مهمتريـــن نكتـــه:

درمان با PRP هـم در زنان و هـم در مـردان موثر است و هيچ نوع محدوديت سني و جنسـيتي ندارد.

هیچ نظری موجود نیست: