۸ خرداد ۱۳۹۲

طنز‌««‌واقعاً‌؛؛؛واقعا‌ً»»جالب

اسم پوشه های کامپیوتر دخترا؟ 
music 
image 
عکس های خودم 
اسم پوشه های کامپیوتر پسرا؟ 
ujyhly۷i 
lk; uiogh; 
vhjddd۴ddddd



پوست کنار ناخن از خیانتکارترین پوستهاست... 
اولش فقط یه ذره گوشه ى ناخنه اما تا میکشیش تا زیر زانوت میاد پایین! 

طرف رفته خواستگاری بابای عروس با لپ تاپ اومده می گه جوان، 
من اهل تحقیقات محلی و اینا نیستم، 
یوزر پسورد فیسبوکت رو بزن! 




مسابقه پیامکی ایرانسل (هر پیام ۷۵تومان) برنده: هر روز لپ تاپ 
سوال: 
۱: اب خوبه؟ بله 
۲: درخت چه رنگ است؟ سبز 
۳: اهن سفت تره یا پنبه؟ اهن 
سوال آخر: شخصی که نظریه بوروکراسی پست مدرن را باب کرد که بود و اون روز تو خلوت 
خودش به چی فکر میکرد!؟


بَ رَ بَ بَ 
همون برو بابای خودمونه 
اینو در پاره مواقع با دهنی کج، واسه تضعیف روحیه طرف بکار میبرن... 


پسرا: 
1 :شنیدم لپ تاپ گرفتی. مشخصاتش چیه؟ 
2: 8 گیگ رم - 1 ترا هارد... 
دخترا: 
1 :شنیدم لپ تاپ گرفتی. مشخصاتش چیه؟ 
2 :صورتیه (ذوق مرگ) 


دختره متولد ۸۲ استاتوس زده: 
"عشق یا هرزگی؟!!! از تنها بودنم راضی نیستم اما خوشحالم که با خیلی ها نیستم.... " 
اونوقت ما تا ۱۰ سالگی برا هلیکوپتر بای بای میکردیم که چراغ بزنه واسمون :|




اونقدری که جوونای ما در برابر فیلتر مقاومت کردن 
متفقین در برابر هیتلر نکردن 


ﺯﻧﻪ ﺑﻪ ﺷﻮﻫرﺵ ﻣﯿﮕﻪ :ﺗﻮ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﻣﻨﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﯽ! 
ﻣﺮﺩ ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﭘﻨﺞ ﺗﺎ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﻣﯿﮑﻨﻪ 
ﻭ ﻣﯿﮕﻪ :ﭘﺲ ﺍﯾﻦ ﮐﺮﻩ ﺧﺮﺍ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﮔﻮﮔﻞ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﮐﺮﺩﯾﻢ!!؟




میرن ۱۰۰۰ متر زیر آب به ماهیه سیخ میزنن، گاز که میگیره میگن ببینید چه خطرناک و وحشیه؟ 
بعد اسم برنامه رو میزارن جستجوی هیولا... 
هیولا تویی، ول کن زبون بسته رو! 




همین الان حس درس خوندن بهم دست داد، سریع بسم الله گفتم و صدقه دادم خدا رو شکر برطرف شد!


دقت کردین وقتی نزدیک پارکینگ خونه میشیم تازه آهنگِ مورد علاقمون شروع به خوندن میکنه؟ 

به سگ ها که محبت میکنی باوفا میشن :| 
به آدم ها که محبت میکنی هار میشن 
آما!! به خر که محبت میکنی.... اصلا براش فرقی نداره!! از بس که ثبات شخصیت داره این بزرگوار.
.. 

ﮔﻮﮔﻞ ﻋﺰﯾﺰ ﺑﺬﺍﺭ ﺣﺪﺍﻗﻞ ۲ ﺗﺎ ﺣﺮﻑ ﺍﺯ ﻧﻮﺷﺘﻤﻮ ﺗﺎﻳﭗ ﮐﻨﻢ ﺑﻌﺪ 
ﺣﺪﺱ ﺑﺰﻥ ﺁﺑﺮﻭ ﺣﯿﺜﯿﺘﻢ ﺭﻓﺖ ﺟﻠﻮ همه 


ادامه فرهنگ لغت...!! 
وایمکس :درنگ چرا؟! 
البرز :عربها به " پرز " گویند! 
مختلف :مرگ مغزی! 
یک کلاغ چهل کلاغ :نبردی ناجوانمردانه بین کلاغ‌ ها!


چرا همون چیزى که تو شامپو بچه میریزن که چششون نسوزه تو شامپوهاى ما نمیریزن؟ هان؟ چشم ما چشم نیست؟ ما ادم نیستیم؟؟؟؟؟ تاکى انقدر ظلمو باید تحمل کنیم؟ 


فتح الله زاده :من صدای شما رو نمیشنوم آقای فردوسی پور! 
فردوسی پور :الان صدای منو نمیشنوین!؟ 
فتح الله زاده :نخیر...! 


چاقو، برو بچه دماغو! 
حقته حقته غورباقه هم قدته، فردا روز عقدته! 
قهر قهر قهر تاروز قیامت! 
دوچرخه، سیبیل بابات می چرخه! 
آشتی، آشتی آشتی فردا می ریم تو کشتی...! 
یادش بخیر! چقدررررررررررررر اسکول بودیم! 



استاتوس گذاشته: 
انقدر بدم میاد از کسایی که میان فیسبوک برا الافی! 
انگار خودش میاد اینجا اورانیوم غنی می کنه...! 


ایرانسل عزیز :یا به پدربزرگ و مادربزرگ های ما، اس ام اس نده یا اگه میدی لطف کن خودت براشون توضیح بده!! 

داشتیم با بابام تو خیابون میرفتیم دوستشو دید ، بعد از سلام و احوالپرسی دوستش به من اشاره کرد گفت این پسرتونه ؟ بابام یه سری تکون داد گفت آره دیگه چوب خدا صدا نداره !!! 
دیشب ساختمون کناریمون آتیش گرفته بود با بابام سریع لباس پوشیدیم بریم کمک ؛ مامانم یهو داد زد وااااایستید ! دارید میرید آشغالارم بزارید جلو در !!! بدجور تو فکر فرو رفتیم با بابام … 





تو اسپانیا 30 % ازدواجا از طریق فیسبوکه
.
.
.
.
.
ولی تو ایران بعده 3 ماه که با دختره چت میکنن تازه میفهمن پسر بوده..






فقط یه ایرانی میتونه موقع دید و بازدید عید ادامسی رو که داشته میجویده به گوشه دهنش نگه داره و با اون طرف دیگه میوه و شیرینی بخوره از جمله خود من بعله ما همچین ادمایی هستیم!


آخه رو چه اصولی بعضیا میخندن رو لپاشون ۲ تا حفره ایجاد میشه؟
چرا ما بدبخت میخندیم پرانتز باز میشه؟ 



توی ایران واسه رانندگی یا باید گواهینامه داشته باشی یا نیسان ! 
یعنی‌ اگه رو نوشابه نمی نوشتن “خنک بنوشید” ،
من میجوشوندم بعد میخوردم !!!


یه خانوم همسایه داریم که هر وقت میخواد پارک دوبل کنه ،من با نیم کیلو تخمه میشینم تو تراس نیگاش میکنم …
اصن یه وضیه هااااااااا



یکی دکتر میشه..
یکی مهندس میشه..
.
.
.
.
منم درس عبرت شدم برا بقیه!!!



بهترین لحظه زمانیست که فکر میکنی فراموشت کردم
اما ناگهان اس ام اسی میرسه که فکر میکنی منم
اما میبینی ایرانسل بوده !




یارو زنگ میزنه رستوران میگه غذا چی دارید ؟
خانمه میگه : پیتزا ، جوجه کباب ، کوبیده ، مرغ ، استیک
یارو میگه خوش بحالتون ما تو یخچال کوفت هم نداریم ! 




طرف لکنت زبون داشته.زنگ میزنه اورژانس که بیان جنازه ی همسیاشو ببرن!

میگه:اااالواااوورجانس ،این ههههمسسسایمووون¬ ممممرده!
یه آمبولانس میفرررررستین؟!

…طرف میگه: آدرستون؟!

یارو تا میاد آدرسو بگه زبونش بند میاد میگه:ظظظظظ! 
… … …طرف میگه :ظفرمنظورته ؟ 

میگه: نننننننـــنه!

طرف فکر میکنه سرکاره قطع میکنه!

۲هفته بعد همین اتفاق میفته بازم طرف میگه:آدرستون؟

باز زبونِ یارو بندمیاد میگه: ظظظظ! 
طرف میگه ظفر؟ میگه:ننننه! 

باز مامور اورژانس فکرمیکنه سرکاره قطع میکنه! 

۳!ماه رد میشه،باز طرف زنگ میزنه میگه:
اااااووووورژانس¬، این هههمسایمون ممممرده محلللمون بوی گند گررررررفته یه آمبولانس ببفرستیییین!

طرف میگه :آدرستون؟!

باز زبون یارو بندمیاد میگه: ظظظظ!
از اونور میگن :آقامنظورت ظفره؟! 

طرف میگه :آآآآررررره آآآآشغااااال؛ 
آآآآررره کککککثافت 
ککشووووندم آورددددمش ظفرببییییا بببرش!!!!!!



بقالی (Baghali) ، باقالی (Baghali) ، بغلی (Baghali) !!!
یعنی لعنت به کسی که فارسی با حروف انگلیسی رو اختراع کرد!! 



خدایا فقط قیمت پسته رو برگردون قول میدم پسته های در بسته رو هم بخورم!



رفتیم عید دیدنی تمام تخمه ها و نخود آجیلو خوردم پسته و فندقشو گذاشتم... 
بعد كه بلند شدیم ، من تو افق محو شدم...
واقعا انتظار دارین تو افق محو شم؟؟
خونه مردم چه میدونم افقش كدوم وریه... :|



ایا میدانستید ریشه کلمه (افق) برگرفته از انیمیشن عصریخبندان 3 میباشد!



روزی که یه چیزی رو مامانت پیدا نکنه ولی تو پیدا کنی اون روز قیامت نزدیکه...خعلی نزدیک!

ابروی خر رو برداری آهو میشه؟نه خدایی میشه؟نمیشه دیگه؟
نکن برادر من!نکن! 


مکالمات این روزهای منو فامیل :
من : ای وای من دیگه چرا ? من دیگه بزرگ شدم عیدی زشته
.
.
.
.
فامیل: خفه شو بگیر... :| 



پراید به عنوان گرانترین تابوت دنیا در گینس ثبت شد :)))




تــا چـن سال دیــگه تعداد خواننده ها از شنونده ها بیشتر میشه
بعد تو سایت های موزیک اسم شنونده های جدید رو میذارن 


دیروز رفتم یه مغازه قبل از خرید پرسیدم ببخشید کارت خون دارین؟
فروشنده گفت بله داریم من هم طبق عادت پرسیم : چنده؟


همه میدونن که بازده عشقی دانشگاه ها از بازده علمی اون بیشتره! بعله 


خدایا ما که نمیتونستیم ماشین ۲۰ ملیونی سوار شیم
.
.
.
مرسی از اینکه ماشین مارو کردی ۲۰ میلیون 
قسمتی از مناجات دارنده ی آقای پراید! 



اندراعترافات من به همسرم در۲۰سال آینده….
-پری خانم
-چیه علی اقا
-من باس یه اعترافی کنم..
-چه اعترافی؟
-۲۰سال پیش که من باهات ازدواج کردم ازروی علاقه نبود/ بخاطر پراید بابات بود…….
خخخخخخخ



شاید دخترا از پسرا خوشگل تر باشن ولی پیرمردها از پیرزنها خوشگل ترند ( بله ما اینده نگریم ) 


تازگیا مد شده میگن عشقت رو ول کن بره اگه برگشت مال خودته
اگه برنگشت ازقبل مال تو نبوده!!
کفتر بازیه مگه ؟!!!!



غضنفر به خدا میگه خدایا دقیقأ داری بازندگی من چکار میکنی بگو شاید بتونم کمکت کنم تو که با ۵۰ تومان صدقه ۷۰ نوع بلا رو دفع میکنی چقدر میگیری کلأ بیخیال من بشی؟

جدیدترین فحش حیف نون : با پس گردنی میزنم تو صورتت !





هیچ نظری موجود نیست: