۸ مهر ۱۳۹۲

ابزار های جاسوسی

از دیرباز تا امروز برای پیروزی در رقابت ها و جنگ ها از اشخاصی به عنوان جاسوس استفاده کرده اند. امروزه این اشخاص به تجهیزاتی مجهز هستند که بهتر است با بعضی از آنها آشنا شویم.

عینک های جاسوسی

مهندسان و طراحان سخت افزار، یک عینک آفتابی تهیه کردند که در داخل قاب آن یک عدسی کوچک و ظریف تعبیه شده است که کاربران می توانند با استفاده از آن تنها با فشار یک کلید از نمای روبه روی خود عکس بگیرند و در حافظه این عینک ذخیره کنند. این دوربین توانایی ثبت تصاویر با وضوح 1/3 مگاپیکسلی را دارد. این عینک به عینک جاسوسی معروف است. زیرا می توان تنها با برگرداندن سر به سمت سوژه مورد نظر، بدون اینکه کسی متوجه شود از آن عکس گرفت. ضمنا دستگاه کنترل از راه دور این دستگاه می تواند در جیب شخص قرار گیرد و کاربر در حالی که دست خود را داخل جیب کرده و به سوژه نگاه می کند، از آن عکس بگیرد.

چاپگر عکس فوری


این چاپگر بدون جوهر، یک چاپگر کوچک قابل حمل است که براحتی و از طریق یک کابل به دوربین رقمی (دیجیتالی) یا تلفن همراه متصل می شود و می تواند عکس مورد نظر را در هر زمان و مکانی چاپ کند. اندازه عکس های چاپ شده با استفاده از این دستگاه دو در سه اینچ است.

دوربین های حشره ای

دارپا، پروژه جدیدی روی دوربین ها و میکروفون های بسیار کوچک آغاز کرده است که بر اساس آن دوربین های بسیار کوچکی روی حشرات نصب می شود و منبع انرژی این دوربین ها از انرژی بال زدن این حشرات تغذیه خواهد شد.


تلفن خودکاری

این بار شاهد هستیم که طراحان، تلفن همراه را به شکل خودکار طراحی کرده اند این خودکار کلیه امکانات یک تلفن همراه را دارد و از طریق درگاه USB نیز به رایانه متصل می شود.

فلش امن

این حافظه جانبی بسیار امن، ظاهری شبیه کنترل از راه دور قفل مرکزی در توقفگاه ها(پارکینگ) یا کنترل تلوزیون دارد و می تواند 16 گیگا بایت از اطلاعات شما را به کمک کلمه عبور به عهده بگیرد. جداره خارجی این محصول از جنس آلمینیوم ضد آب و ضد ضربه بوده و با درگاه USB کار می کند. برد الکترونیکی آن به بهترین شکل ممکن در این جداره جاسازی و حفاظت می شود و امکان دسترسی به آن به این راحتی وجود ندارد. تنها کافیست به خودتان زحمت دهید و یک کلمه عبور 7 تا 15 رقمی از اعداد تعیین کرده و بخاطر بسپارید. شما می توانید اطلاعات موجود بر روی این فلش را بر سطوح مختلف طبقه بندی و برای دسترسی هریک یک رمز عبور مجزا تعریف کنید. با یک دکمه هم می توانیدکلیه کلمات عبور و سطوح دسترسی را به حالت اولیه باز گردانده و برای انجام تنظیمات مجدد اقدام کنید.

قلم جاسوسی (1)

با کمک این قلم می توانید اطلاعات خود را یاداشت کنید از میان خطوط دشمن بگذرانید و بعد به طرف مقابل بگویید که با یک سشوار یا بخاری جوهر سیاه را نمایان کند. همچنین پیغام جادویی پس از سرد شدن دوباره مثل روز اول ناپدید می شود.

قلم جاسوسی (2)

این قلم برخلاف ظاهرش یک دوربین فیلم برداری فوق العاده ظریف است که با داشتن 8 گیگا بایت حافظه داخلی می تواند چند ساعت تصویر برداری کند و سپس آن را به سرعت و مستقیم به رایانه انتقال دهد.


قلم جاسوسی (3)


با استفاده از این قلم جدید شما می توانید متن پیامک یا رایانامه های خود را با دست خط خود نوشته و برای دوستان خود ارسال کنید. این قلم از طریق بلوتوث با رایانه یا تلفن همراه شما ارتباط برقرار کرده و وضعیت ارسال پیام شما روی نمایشگر این قلم نمایش داده خواهد شد.


اسکنر با ظاهر موش واره


این موش واره الجی با اسکنر تعبیه شده در داخل آن قادر است تا کاغذی به اندازه A3 را اسکنکند.

هیچ نظری موجود نیست: