۲۵ شهریور ۱۳۹۲

شیرین تاریخ ساز شد!!!

حضور " شیرین گرامی" به نمایندگی از ایران در مسابقات سه گانه لندن


[/center


[center]به گزارش ايرنا، اين روزنامه انگليسي در نسخه آن لاين خود افزود: گرامي ۲۴ ساله با حضور خود در مسابقات قهرماني جهان در لندن به عنوان اولين زن ايراني، تاريخ ساز شد.
رقابت وي دراين مسابقات مي تواند راه را براي حضور هزاران نفر از زنان ورزشكار ايراني براي شركت در مسابقات بين المللي سه گانه و يا شنا در خارج از كشور باز كند.
خانم شيرين گرامي امروز با پرچم جمهوري اسلامي ايران و با حجاب كامل در مسابقات سه گانه لندن شامل شنا، دو و دوچرخه سواري كه در هايدپارك برگزار شد، شركت كرد.
وي با ثبت ركورد دو ساعت و ۴۲ دقيقه در رده سني ۱۸ تا ۲۴ سال در جايگاه هفتاد و ششم قرار گرفت.
روزنامه گاردين نيز با اشاره به پوشش ورزشكار ايراني نوشت: گرامي پس از موافقت مسئولان وزارت ورزش ايران با حضور وي در رقابت هاي بين المللي سه گانه لندن كه تشريفات اداري آن در ساعات پاياني ديروز نهايي شد، با حجاب كامل اسلامي در اين مسابقات شركت كرد.
اين روزنامه همچنين در بخشي از گزارش خود به مصاحبه ايرنا با محمد علي صبور سرپرست فدراسيون سه گانه ايران اشاره كرده و به نقل از وي نوشته است: پس از موافقت رسمي اتحاديه بين المللي مسابقات سه گانه با همه شرايط مورد نظر ما، از جمله در زمينه فراهم كردن امكانات مورد نياز خانم گرامي براي تعويض لباس در مراحل مختلف مسابقه، وي به عنوان نماينده ايران در اين رقابت ها شركت كرد.













وجدید ترین تصاویر ...












هیچ نظری موجود نیست: