۲۶ فروردین ۱۳۹۳

تصاویر اشعه ایکس از اره گرفته تا میخ یا موبایل - در بخش های مختلف بدن

عکس های این آلبوم برای افرادی که ناراحتی قلبی دارند توصیه نمی شود. در این عکس ها تصاویر اشعه ایکس از انسان هایی می بینید که یک وسیله عجیب - از اره گرفته تا میخ یا موبایل - در بخش های مختلف بدن آن فرو رفته است.

1.    در این عکسِ اشعه ایکس بخشی از اره برقی را در گردن و شانه مردی به نام «جیمز ولنتاین»می بینید که در تاریخ اول آوریل سال 2014 میلادی گرفته شده است. این مرد در بعدازظهر دوشنبه در حیات خانه خود در حال اره کردن درختان بود که ناگهان تیغه اره در می رود و وارد گردن او می شود.



2.    هنگامی که دکترها از زانوی زنی که از درد شدید زانوی خود شکایت داشت، عکس اشعه ایکس گرفتند متوجه مساله عجیبی شدند: صدها سوزن طلایی ریز که برای طب سوزنی استفاده می شود، در بافت زانوی این زن باقی مانده بود.

پیش از این عکسبرداری، دکترها درد این زن 65 ساله کره ای را ورم مفاصل تشخیص داده بودند اما پس از دوره های درمانی و قرص های زیاد وقتی درد او کمتر نشد، او نزد متخصصان انگلیسی رفت و پس از عکس‌بردای اشعه ایکس متوجه شدند سوزن های ریز طلایی موجب این همه درد بوده اند.



3.    زندانی 58 ساله برای اینه بتواند موبایل و هندزفری خود را داخل زندان ببرد، آن را در انتهای راست‌روده خود (مقعد) مخفی کرده بود که توسط اشعه ایکس تشخیص داده شد. برای خارج کردن موبایل، این مرد به بیمارستان منتقل شد.



4.    در این تصویر، یک قیچی جراحی 17 سانتی‌متری را می بینید که در شکم مرد 69 ساله به نام «پت اسکینر» جا مانده است. در ماه می سال 2001 میلادی این مرد یک عمل جراحی در ناحیه شکم در شهر سیدنی داشته است اما درد آن از بین نمی رود و 18 ماه پس از جراحی هنگامی که عکس اشعه ایکس از شکم او گرفته می شود، متوجه می شوند پزشک جراح، قیچی خود را در شکم این مرد بیچاره جا گذاشته است.



5.    مردی در شیکاگو به طور عجیبی میخی را به سر خود می کوبد. پس از آن نیز عکس اشعه ایکس آن را در فیس بوک با دوستان خود به اشتراک می گذارد. این میخ 8 سانتی‌متر طول داشته است و پس از جراحی از کاسه سرش بیرون آورده می شود.



6.    در این تصویر نیزه ای را می بینید که به فرق سر پسری 16 ساله فرو رفته است. «یاسر لوپز» در 19 ژوئن سال 2012 میلادی به همراه دوست خود به ماهیگیری رفته بوده است که به طور ناگهانی نیزه ای از بالای چشم سمت راست او وارد سرش می شود. به طور معجزه آسایی این فرد زنده می ماند و به هیچ کدام از بافت های مغز او نیز آسیب نمی رسد.



7.    در این تصویر 6 میخ را در سر کارگر ساختمانی 39 ساله می بینید که دستگاه میخ‌زن آنها را وارد مغز این کارگر بیچاره کرده است. از این مرد که «اسیدرو مجا» نام و 39 سال سن داشته است در سال 2004 میلادی عکس اشعه ایکس گرفته می شود و در طی یک جراحی 5 میخ از شش عدد از سر او بیرون کشیده می شوند. میخ ششم نیز چند روز بعد از صورت او بیرون آورده می شود.



8.    این تصویر نجات یافتن پسرنوجوان از مرگ حتمی است. این پسر 16 ساله در درگیری برای جلوگیری از دوست خود برای سرقت در ایستگاه اتوبوس مورد اصابت چاقوی 12 سانتی‌متری قرار می گیرد. این حادثه در جنوب لندن رخ داده است و او پس از حمله سریعا به بیمارستان منتقل می شود.



9.    این تصویر در سال 2001 میلادی توسط پلیس منتشر شد و حلقه الماسی را در گلوی مردی 30 ساله نشان می دهد. این مرد اهل شیکاگو این حلقه را از خانه زنی که آنجا مهمان بوده است ربوده و قورت داده است.



10.    این عکس نشان دهنده توپ های فلزی و آهن ربایی است که توسط کودکی 8 ساله قورت داده شده اند. این کودک سریعا مورد عمل جراحی قرار می گیرد و دو هفته در بیمارستان بستری بوده است.



11.    این تصویر وحشتناک قیچی باغبانی را در صورت مرد 86 ساله نشان می دهد. این مرد در حیات خانه خود مشغول باغبانی بوده است. هنگامی که می خواسته قیچی باغبانی را از زمین بردارد تعادلش به هم می خورد و با صورت روی قیچی که باز بوده می افتد و قیچی به چشمش وارد می شود. پس از جراحی های متعدد، این مرد بینایی خود را به دست می آورد.



12.    در این عکس، یک بطری کتابی را در معده مردی به نام «محمد یوسف» می بینید که در سال 2007 میلادی گرفته شده است. این مرد هنگامی که توسط پلیس دستگیر می شود بطری را در مقعد خود فرو می کند. خوشبختانه پزشکان با عمل جراحی بطری را از شکم او خارج می کنند.



13.    در تصویر آخر نیز تصویر ماری را می بینید که دو عدد لامپ را بلعیده است.