۱۱ اسفند ۱۳۹۰

لطفا آروم و امیدوار بخونید ..






* روزي که خدا همه چيز را قسمت کرد، خود را به خوبان بخشيد.

* جاده ي زندگي نبايد صاف و مستقيم باشد و گرنه خوابمان مي گيرد دست اندازها نعمتند

* شکسته هاي دلت را به بازار خدا ببر، خدا، خود بهاي شکسته دلان است.

* وقتي احساس غربت مي کنيد يادتان باشد که خدا همين نزديکي است.

*خداوند سند آسمان را به نام کساني که در زمين خانه ندارند امضا کرده است.

* اين همه خود را تحقير نکنيد، خداوند پس از ساختن شما به خود تبريک گفت.

* وقتي خدا هست هيچ دليلي براي نااميدي نيست.

* آسمان، چشم آبي خداست، و نگران هميشه من و تو

* بهترين کارها پس از ايمان به خداوند،مهرباني با مردم است

* امشب رحمت دوست جاريست ...
اگر دلتان لرزيد بغضتان تركيد كسي اينجا محتاج دعاست


* خدايا قادر نيستم خود را به خانه تو برسانم
لطفا تو خود به خانه من بيا...!!


*بهترين دوست، خداست، او آن قدر خوب است که اگر يک گل به او تقديم کنيد دسته گلي تقديمتان مي کند
و خوب تر از آن است که اگر دسته گلي به آب داديم، دسته گل هايش را پس بگيرد.



*به پيش آور دو دست خالي خود را...
ببينم چشم هاي خيست آيا گفته اي دارند؟
بخوان مارا...بگردان قبله ات را سوي ما...اينک وضويي کن...
خجالت مي کشي از من...بگو, جزمن کس ديگر نمي فهمد...
به نجوايي صدايم کن...بدان آغوش من باز است...
شروع کن يک قدم با تو...تمام گام هاي مانده اش با من



* وقتي خوشحال شديد " صلوات " بفرستيد .
وقتي غمناک شديد " استغفار " کنيد . خدا در را باز ميکند


*شيطان با دروغ آدم را از بهشت لغزاند ،ولي آدم با اشک صادقانه به خدا پيوست .


* خدايا
به داده و نداده و گرفته ات شکر
که داده ات نعمت است
و نداده ات حکمت
گرفته ات امتحان


*وقتي ناراحتيد از اينكه به چيزي كه مي خواستيد نرسيديد ، محكم باشيد و خوشحال....
خداوند در فكر چيز بهتري براي شماست...

هیچ نظری موجود نیست: