۲۵ مرداد ۱۳۹۱

عواید بازی ایران و کره‌جنوبی به زلزله‌زدگان اختصاص یابد

پیشنهاد عزیزی‌خادم به فدراسیون فوتبال:
عواید بازی ایران و کره‌جنوبی به زلزله‌زدگان اختصاص یابد
خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پیشنهاد اختصاص عواید بازی ایران و کره‌جنوبی به نفع زلزله‌زدگان را داد.
خبرگزاری فارس: عواید بازی ایران و کره‌جنوبی به زلزله‌زدگان اختصاص یابد
شهاب الدین عزیزی خادم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: امروز به هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال پیشنهاد دادم که درآمد حاصل از اولین بازی تیم ملی در ورزشگاه آزادی را به زلزله زدگان آذربایجان شرقی اختصاص دهیم. اولین بازی تیم ملی در ورزشگاه آزادی 25 مهر مقابل کره جنوبی است و من به فدراسیون پیشنهاد دادم عواید حاصل از این بازی که به ایران تعلق دارد صرف کمک به بازماندگان زلزله شود. نباید بگذاریم با گذشت زمان آنها فراموش شوند.
وی افزود: با توجه به اینکه بازی ایران و کره جنوبی حساسیت های خود را دارد، تماشاگر زیادی به ورزشگاه می آید. این مسئله هم به نفع زلزله زده هاست، هم فوتبال.
رئیس شورای عالی راهبردی فدراسیون تصریح کرد: یکی از ابعاد فوتبال، مسائل اجتماعی و شرکت در مسائل اجتماعی است. حتی AFC یکی از امتیازهای کشورها را به شرکت در امور اجتماعی اختصاص داده است. خوشبختانه باشگاه های ما در این زمینه خیلی عملکرد خوبی داشتند. این رسالت انسانی ما است که باید با همه وجود از آنها حمایت کنیم. باید از همه ورزشکاران به ویژه علی دایی تشکر کرد. او اولین نفری بود که این استارت را زد. این نشان می دهد جامعه ورزشی ما پایبند به مسائل انسانی است.
عزیزی خادم تاکید کرد: در زلزله بوئین زهرا هم این تختی بود که پیشگام شد و آنجا بود که تختی شد. در زلزله بم هادی ساعی عملکرد خوبی داشت یا عابدزاده با ماشین شخصی خود وسایل موردنیاز زلزله زده ها را تهیه کرد. اگر در فوتبال روز دنیا هم دقت کنید تیمی مثل بارسلونا یونیسف را تبلیغ می کرد و سفرای یونیسف اکثرا از ورزشکاران هستند. امیدوارم این فرهنگ نزد ما هم هر روز قوی تر شود.

هیچ نظری موجود نیست: