۲۲ مهر ۱۳۹۱

مهمترین پیشگویی های نوستراداموس

حتما تاکنون نام نوستراداموس را شنیده اید. در این مطلب نگاهی داریم به پیشگویی هایی از نوستراداموس معروف که به حقیقت پیوستند.
 
هنری دوم از فرانسه:
قبل از وقوع حادثه هیچکس در دربار فرانسه جرات نداشت سخنی از پیشگوئی نوستراداموس به میان آورد. او نحوه مردن شاه هنری را پیشگوئی کرده بود:
شیر جوان فایق خواهد آمد بر شیر پیر در نخستین یورش در صحنه نبرد. او چشمهای خصم خود را که در محفظه ای طلایی قرار دارد سوراخ خواهد کرد. با دو زخم و یک زخم و بعد مرگی سخت.
4 سال بعد در 1559 این پیشگوئی به وقوع پیوست. هنری که یکی از نشانه های خانوادگیش شیر بود با افسری جوان بنام مونتگمری (فرمانده گارد اسکاتلندیش) دوستی نزدیکی داشت. این افسر روزی بی مقدمه به او حمله کرد و کلاهخود او را با نیزه سوراخ کرد و او از ناحیه سر و گردن به سختی مجروح شد و بعد از 10 روز عذاب درگذشت.
پیشگوئیهای شگفت انگیز نوستراداموس برای کاترین دومدیسی (همسر هنری) ضربه ای سخت بود اما باعث شد تا او به آداموس ایمان اورد و از مریدان او شود. نوستر نیز به عنوان قدرشناسی تصویر تمام فرمانروایان آینده فرانسه را در قصر او بر روی آینه ای منعکس کرد. شاید این کار از بازتاب نقاشیهایی که در اتاق مجاور نصب شده بود بر روی آینه بوجود آمد اما کاترین که خرافاتی بود به شدت تحت تاثیر قرار گرفت و حمایت از نوستراداموس را کاملا بر عهده گرفت و نوستر با پشتیبانی ملکه توانست با فراغ خاطر به پیشگوئی آینده بپردازد. نوستر پیشگوئی کرد که 3 فرزند پسر کاترین قبل از او خواهند مرد.
ناپلئون:
نوستراداموس ظهور ناپلئون را پیشگوئی کرده و از او به عنوان نخستین ضد مسیح نام می برد (دومین ضد مسیح هیتلر و سومین ضد مسیح هنوز ظهور نکرده است). درباره رسیدن ناپلئون به قدرت و سالهای امپراتوریش می نویسد:
امپراتوری نزدیک ایتالیا زاده خواهد شد که امپراتوری را قدر بسیار خواهد نهاد.
ناپلئون هم قدرت سیاسی فرانسه را بالا برد و هم قدرت نظامی آن را.ن وستر درباره سرانجام ناپلئون چنین پیشگوئی کرده است:
امپراتور بزرگ تبعید خواهد شدبه مکانی کوچکو دوباره سر بر خواهد داشت و در مکانی کوچک سرنوشتش به آخر خواهد رسید.
ناپلئون به جزیره کوچک الب تبعید شد اما بعد از 100 روز از آنجا گریخت و دوباره قدرتش را احیا کرد و سرانجام در جزیره سنت هلن درگذشت.
لوئی پاستور :
پیشگوئی های نوستر در مورد وقایع جدید به اندازه وقایع قدیم قابل توجه است. در این مورد هم نام و هم تاریخ ماجرا ذکر شده است:
پاستور جوان رب النوعی تکریم خواهد شد آن هنگام که ماه چرخش خود را به پایان رساند.
وقتی پاستور در 1889 انستیتو پاستور را تاسیس کرد کشفیات بزرگی در علم پزشکی به ظهور رسید. چرخش ماه به دور زمین هر 19 سال یکبار اتفاق می افتد. یکی از این چرخش ها در 1889 کامل شد.
آدولف هیتلر:
نوستر چند پیشگوئی خارق العاده و دقیق درباره نازی ها کرده است. در یکی از آنها خلاصه ای از زندگی او را ارائه می کند و از مرگ نامعلوم او سخن می گوید:
در کوهستان های اتریش نزدیک رایناز پدر و مادری معمولی زاده خواهد شد مردی که مدعی دفاع از لهستان و مجارستان خواهد بود. پایان کار او هرگز دانسته نخواهد شد.
شعر دیگری از نخستین سالهای جنگ وقتی که ارتش آلمان در طول جبهه به سوی فرانسه به حرکت درآمد حکایت دارد. اگرچه بیشتر کشورهای اروپا بر ضد هیتلر و یا به گفته نوستر، هیستر متحد شده بودند اما او مدتی فاتح بی چون و چرای نبردها بود:
جانوری وحشی و پر اشتها از رودها خواهد گذشت و جنگجویان عظیمی بر علیه این جانور هیستر خواهند جنگید.
نوستر همچنین از سلاح هایی سخن گفته که صدای آنها در آسمان ها شنیده خواهد شد و ماشینهای پرنده ای که از آنها آتش خارج خواهد شد (به هواپیما و بمبارانها و موشکهای وی-2 اشاره دارد) نوستر تصویری زنده از خلبانها با ماسک اکسیژن و کلاه و لوله های اتصال ارائه می دهد.زاو از نیمه انسان نیمه خوکزهایی که در صحنه نبرد در آسمانند سخن می گوید.
درباره آینده:
نوستر به سومین جنگ جهانی در پایان قرن بیستم اشاره داشت که در نیمکره شمالی و بعد از اتحاد دو ابرقدرت بر علیه شرق بوقوع می پیوندد:
وقتی قدرتهای نیمکره شمالی با هم متحد شوند در شرق ترس و هراسی هولناک بر می خیزد. روزی دو بزرگ با یکدیگر دوست خواهند شد و سرزمین جدید به اوج اقتدارخواهد رسید. آنگاه مردی خونخوار دوباره ظهور خواهد کرد. مرد خونخوار به عنوان سومین ضد مسیح جهان شناخته شده است و در چین ظهور خواهد کرد.
سرزمین جدید در مکاشفات نوستر همان آمریکاست. بنابراین نوستر از جنگ بین آمریکا و روسیه بر علیه چین سخن گفته است. حتی تاریخ دقیق این جنگ را نیز مشخص کرده است:
از 1999هفت ماه گذشته از آسمان پادشاه وحشت فرو خواهد آمد. قبل و بعد از آن جنگ سلطنت خواهد کرد. نیمکره شمالی آسیب فراوان خواهد دید و قحطی عظیمی که در نتیجه آفات بوجود می آید نیمکره شمالی را فرا می گیرد.
(بیشتر پیشگویان سال 1998 و 1999 را پایان جهان به سبب جنگ جهانی سوم ذکر کرده اند.)

هیچ نظری موجود نیست: